Facebook
Facebook Google Pinterest Linkedin

PKO Ubezpieczenia

#strategia #efektywność #design

PKO Ubezpieczenia

Od kwietnia 2012 r. współpracujemy z Grupą Nordea. Wygrany przetarg, w którym stworzyliśmy strategię obecności  w sieci oraz przedstawiliśmy koncept serwisu internetowego dla spółek Nordea Życie oraz Nordea PTE , otworzył nam drzwi do współpracy. Przez 1,5 roku prowadziliśmy stałe działania związane z komunikacją marketingową dla obydwu spółek. W tracie współpracy rozpoczął się proces fuzji marki Nordea Życie z PKO BP SA.

Nowa strona internetowa

Towarzyszyliśmy marce w kluczowym momencie jej rozwoju, przygotowując materiały informacyjne (sieć + offline) dla mediów oraz klientów. Pracowaliśmy również nad stroną nowego brandu. Współpracę ukoronowało przygotowanie kampanii internetowej informującej o starcie nowego serwisu oraz serwisów transakcyjnych.

Nowa strona internetowa

Komunikacja wewnętrzna była jednym z priorytetów Grupy Nordea. Jedną z naszych realizacji na tej płaszczyźnie był Wielki Konkurs sprzedażowy organizowany w okresie wakacyjnym – przygotowana przez nas aplikacja konkursowa koordynowała punktację w poszczególnych etapach, a także w wielkim finale.

Kluczowym elementem współpracy były cykliczne kampanie produktowe inicjowane przez Grupe Nordea. Odpowiadaliśmy za przygotowanie koncepcji, realizację, wdrożenie minisite’ów oraz narzędzi wspierających ich komunikację (mailingi, landing page, direct mailing).

Subscribe to our newsletter

 
next-section
prev-section