Branding

Świadomie wykreuj tożsamość swojej marki i pozwól, aby w pełni odzwierciedlała wartości, którymi kierujesz się w biznesie. Identyfikacja wizualna to wizytówka każdej organizacji, dlatego do jej tworzenia podchodzimy z niezwykłą precyzją. Ściśle określona i ustandaryzowana corporate identity wyróżnia markę wśród konkurencji i pomaga skutecznie wpisać ją w świadomość konsumentów. Spójny i przemyślany branding to niezbędny element kreowania silnej marki.

Naming i logotypy

Przed przystąpieniem do pracy wykonujemy research i analizę produktów konkurencyjnych, by mieć pewność, że proponowane przez nas rozwiązanie będzie unikalne. Śledzimy aktualne trendy rynkowe w projektowaniu, zarówno w kraju, jak i na świecie, stawiając na nowoczesny design, ale również dbając o to, by proponowane rozwiązania były indywidualnie dopasowane do danego klienta.

Zwracamy uwagę na to, by proponowane przez nas nazwy były nowatorskie i wyróżniały markę na rynku. Jednocześnie kreujemy je tak, aby były jak najprostsze, czytelne, łatwe do zapamiętania oraz wypowiedzenia. Wiemy, że są to czynniki sukcesu, które decydują o tym, że identyfikacja marki jest ponadczasowa. Cenimy proste, świeże, nieprzekombinowane pomysły. Projektujemy także ponadczasowe logotypy, oddające osobowość marki. Tworzą one jej tożsamość i głęboko zapadają w pamięć konsumentom, kreując pożądany wizerunek.

Identyfikacja wizualna

Tworzymy Księgę Znaku (Brandbook), która ma na celu standaryzację logo i pokazanie przykładów jego zastosowania w praktyce. Jest to bardzo ważny element dla nowoczesnych organizacji, szczególnie tych działających globalnie, zlecających wykonywanie różnorodnych materiałów z wykorzystaniem swojego znaku. Dzięki Brandbook’owi firma ma kontrolę nad tym, w jaki sposób przedstawiany jest znak i zyskuje pewność, że logo używane jest w sposób spójny i poprawny. Podstawowa Księga Znaku wyznacza standardy graficzne oraz techniczne, a jej uzupełnieniem jest Pełna Księga Znaku, stanowiąca przewodnik po marce. W jej skład wchodzi Brand Positioning Statement oraz Brand Program. Uzupełnimy ją o szczegółowe informacje, jak jakość i charakter fotografii czy próbki języka komunikacji – tone of voice.

Kampanie launchingowe

Nie ograniczamy się wyłącznie do dostarczenia klientowi zestawu gotowych materiałów. Nasze biznesowe podejście sprawia, że zawsze zastanawiamy się nad tym, jak skutecznie wykorzystać posiadane zasoby i zmaksymalizować efektywność podejmowanych działań. Dlatego też pomagamy zaistnieć wykreowanej marce na rynku, planując i realizując atrakcyjną kampanię launchingową, zwiększającą świadomość brandu, zasięg jego oddziaływania i rozpoznawalność wśród konsumentów. W ramach prac nad kampanią badamy potrzeby grupy docelowej, warunki na rynku, określamy najbardziej efektywny komunikat, a także tworzymy ścieżki interakcji z odbiorcami, którymi powinna podążać marka. Opracowana następnie koncepcja kreatywna i Big Idea kampanii, precyzyjnie dobrane narzędzia i strategia wprowadzenia produktu to składniki niezbędne sukcesu, które bierzemy pod uwagę.

  • Naming i logotypy

    • Research i analiza nazw produktów konkurencyjnych
    • Opracowanie listy trzech propozycji nazw produktu
    • Przygotowanie propozycji domen
    • Trzy propozycje projektu graficznego logotypu
    • Opracowanie wybranej wersji logotypu
  • Identyfikacja wizualna

    Brandbook dla wybranego znaku zawierający:

    • Formę podstawową i wersje uzupełniające znaku
    • Konstrukcję znaku
    • Pola ochronne znaku
    • Zastosowanie znaku w zależności od tła
    • Kolorystykę znaku
    • Wielkości minimalne znaku
    • Typografię znaku
  • Kampania lauchingowa

    • Strategia kampanii wprowadzającej markę na rynek
    • Koncepcja kreatywna
    • Dobór rekomendowanych narzędzi i kanałów promocji
    • Zakup mediów
    • Obsługa i realizacja kampanii