Kampanie sprzedażowe

Kiedy mówimy o sukcesie Twojej marki, to wiemy, że przełoży się on na mierzalne rezultaty. Kampanie sprzedażowe mają za zadanie dotarcie do jak najszerszej grupy odbiorców i nakłonienie ich do zakupu Twojego produktu. Polegają na okresowym i bardzo intensywnym działaniu. Ich celem jest aktywne i szybkie wsparcie sprzedaży.

Planowanie mediów

Kampanie reklamowe oparte są na stworzonej wcześniej strategii reklamowej. Aby uzyskać odpowiednią skuteczność wymagają dobrego planowania mediów, w których znajdą się nasze komunikaty. Dobór takich mediów odbywa się w zależności od określonej w strategii grupy docelowej. Ilość i intensywność działań wypływa natomiast z celów i założeń czasowych. Kampanie reklamowe mogą wykorzystywać różne rodzaje mediów takich, jak telewizja, radio, prasa, outdoor czy internet. Planowanie mediów wymaga szerokiej wiedzy, umiejętności właściwego odczytywania strategii reklamowych, zmysłu obserwacji, a także zdolności analitycznych.

E-mail marketing

Kampanie marketingowe często w swoim przebiegu uwzględniają mailing reklamowy. Polega on na bezpośrednim przesyłaniu komunikatu reklamowego na skrzynki mailowe odbiorców. Ilość odczytywanych wiadomości stanowi niewielki procent wśród wszystkich wysłanych maili. Stąd planowanie kampanii reklamowej wymaga skrupulatnego przemyślenia zarówno pod kątem tematu samej wiadomości, jak i jej zawartości. Kampanie mailingowe, które stawiają na pomysłowy wizualny przekaz z minimalną ilością treści wykazują się największą skutecznością. Mając dostęp do baz adresowych z nawet setkami tysięcy rekordów jesteśmy w stanie zbudować odpowiedni dla realizacji celów zasięg. Kluczową zaletą jest fakt, że kampania mailingowa może jasno określać swojego odbiorcę pod kątem zamieszkania, wieku, zawodu, czy zainteresowań.

Kampanie display's

Prowadzenie kampanii reklamowych w internecie polega na wyświetlaniu komunikatów perswazyjnych w różnych miejscach w sieci. W kampaniach display nośnikiem są banery reklamowe. Mogą mieć różne rozmiary i wyświetlane są praktycznie na każdym portalu, forum, blogu czy tematycznym serwisie www. W tego rodzaju działaniach istnieje wiele modelów rozliczeniowych, a ich dobór i efektywność zależy od właściwej analizy przeprowadzonej przez osobę planującą media. Reklamy internetowe mogą być statyczne lub animowane. W zależności od strategii marketingowej, konceptu kreatywnego, czy danego kanału komunikacji sprawdzać mogą się jedne lub drugie rozwiązania.

  • Planowanie mediów

    • analiza grupy docelowej
    • przygotowanie media planu
    • kontakt z domem mediowym i zakup mediów
    • przygotowanie nośników do obsługi kampanii
    • optymalizacja kampanii
  • Kampania e-mailingowa

    • analiza grupy docelowej
    • dobór baz mailingowych
    • przygotowanie media planu
    • przygotowanie linii kreatywnej
    • testy i optymalizacja kampanii
  • Kampania display's

    • analiza grupy docelowej
    • przygotowanie media planu
    • kontakt z wydawcami
    • przygotowanie linii kreatywnej
    • testy i optymalizacja kampanii