Wydarzenia specjalne

Event marketing zyskuje coraz większą popularność – i słusznie. Dzięki wydarzeniom specjalnym możemy nie tylko skutecznie promować naszą markę, ale także budować długotrwałe i mocne relacje z otoczeniem.

Konferencje prasowe

Konferencja prasowa jest jednym z podstawowych narzędzi public relations, które pomaga pozyskać i utrwalić kontakty marki z dziennikarzami. Odpowiednio przemyślana i przeprowadzona konferencja będzie przynosić efekty przez wiele miesięcy. Dla naszego zespołu za każdym razem jest to wyjątkowe wyzwanie – wiemy, że to “5 minut” Twojej firmy i staramy się przygotować ją w najlepszy możliwy sposób. PromoAgency zajmuje się kompleksową organizacją – dbamy o merytoryczną, techniczną i estetyczną stronę wydarzenia. W ramach składowych projektu zawiera się m.in.: strategia i scenariusz, baza mediów (wraz z zaproszeniem gości), oprawa wizualna, oprawa techniczna (wynajęcie sali, sprzętu, etc.), catering, materiały dla prasy i prowadzenie wydarzenia.

Konferencje branżowe

Niezależnie od tego, w jakiej branży działasz, jesteś otoczony szeregiem innych firm i instytucji. Skuteczny event marketing to także konferencje branżowe, dzięki którym możesz stać się liderem, a Twój głos będzie liczyć się w dyskusji. To także okazja do wymiany doświadczeń między specjalistami. Pamiętaj – konferencja branżowa wymaga odpowiedniego PR-u. Twoi Klienci z pewnością docenią zaangażowanie i wkład, jaki wnosisz w rozwój branży. Organizując tego typu wydarzenia nigdy nie zapominamy o tych, którzy powinni się o nich dowiedzieć. W trakcie opracowywania strategii podpowiemy przykładowo, czy jest to odpowiedni czas na zaproszenie mediów czy partnerów biznesowych.

 

Targi, eventy i ambienty

Chcesz nawiązać współpracę handlową z nowymi podmiotami? Potrzebujesz podnieść morale swoich pracowników? A może w niekonwencjonalny sposób zwrócić uwagę na ofertę? Powiedz nam czego potrzebujesz, a my zajmiemy się resztą!  Targi, eventy i ambienty to najlepszy sposób na bezpośredni dialog z szerokim gronem odbiorców. W przypadku targów nie musisz zbytnio przejmować się odwiedzającymi – ich zapewni organizator imprezy (czasem z naszą małą pomocą). Ważne jest jak się pokażesz. Wyróżniające się stoisko i materiały promocyjne stanowią klucz do sukcesu. Odpowiednia oprawa wizualna jest równie istotna w przypadku eventów firmowych. Zaskocz swoich pracowników i partnerów biznesowych! A jeśli to dla Ciebie za mało – spraw, by mówiło się o Twoim ambiencie.

 

  • Platforma
    e-commerce

    • Analityka i strategia wdrożenia platformy
    • Opracowanie architekrury informacji oraz prototypu funkcjonalnego
    • Badania UX
    • Dedykowana grafika
    • Wdrożenie
  • Sklep internetowy

    • Analityka i strategia wdrożenia platformy
    • Opracowanie architektury informacji oraz prototypu funkcjonalnego
    • Dedykowana grafika
    • Wdrożenie
    • Optymalizacja sprzedaży
  • Automatyzacja sprzedaży

    • Audyt i analiza sytuacji wyjściowej
    • Dedykowany analityk
    • Comiesięczny raport i optymalizacja
    • Licecja programu Sales manago