Obsługa Social Media

Potrafimy poruszyć emocje osób, do których chcesz dotrzeć. Marketing w social media rozwija się razem z postępującą ewolucją Internetu. Internauci masowo korzystają z mediów społecznościowych, codziennie zamieszczając i komentując miliardy stron treści. Portale społecznościowe dają swoim użytkownikom możliwość nie tylko bliższego kontaktu z marką, ale również wywierania na nią realnego wpływu. Agencja social media mierzy się zatem z wymagającym zadaniem szybkiej, aktualnej i uniwersalnej komunikacji między brandem, a jej fanem.

Strategia social media

W procesie komunikacji marketingowej, która z jednowektorowej (standardowej) przeszła dzięki social media do dwuwektorowej (przypominającej swoisty dialog), niezwykle istotną rolę pełni plan, czyli strategia social media. Jej tworzenie poprzedza wnikliwa analiza Twojej dotychczasowej obecności w mediach społecznościowych, badanie działań konkurencji, a także zestawienie najnowszych i najbardziej popularnych trendów. Zakres strategii social media obejmuje nie tylko prowadzenie fanpage. W osiągnięciu optymalnej skuteczności pomagają nam narzędzia udostępniane dla reklamodawców. Umożliwiają one np. tworzenie dedykowanych aplikacji i targetowanie komunikatów do ściśle określonych grup odbiorców. W dobie komunikacyjnej globalizacji to, co było trendy wczoraj, dziś nie przyciąga już szczególnej uwagi. Dlatego w naszych strategiach uwzględniamy elastyczne i dopasowane do aktualnych wydarzeń akcje. Szukamy mechanizmów potwierdzonych, skutecznych i nadajemy im indywidualny, oryginalny charakter.

 

Prowadzenie fanpage

Prowadzenie fanpage na Facebooku, Instagramie czy Twitterze wiąże się ze stałym planem umieszczania postów – czyli wpisów dotyczących świata marki i jej odbiorców. Wpisy najczęściej przyjmują formę grafik z krótkim komentarzem, pytaniem lub zadaniem. Celem jest jak największa ilość akcji, która automatycznie pozwoli wypromować wiadomość wśród większej społeczności. Niezwykle ważne jest szybkie odpisywanie na komentarze i umiejętne radzenie sobie z trudnymi sytuacjami (nieprzychylne wiadomości). Dobrze przygotowana strategia social media pozwala zminimalizować zagrożenia i stale utrzymywać zainteresowanie social mediowego konsumenta. Prowadzenie fanpage to także dbałość o aktualność i estetykę profilu marki, które utrzymują świeży wizerunek brandu.

Kampanie Facebook Ads

Kampanie Facebook Ads umożliwiają kierowanie naszych reklam lub wpisów do szczegółowo określonych odbiorców. Portale społecznościowe na podstawie m.in. danych z kont, polubień i odwiedzanych grup, bardzo precyzyjnie określają wiek, płeć, miejsce zamieszkania i zainteresowania. Pozwala to dokładnie zarządzać marketingiem w social mediach i optymalizować jej efekty. Płatne reklamy Facebook Ads pozwalają szybko wypromować komunikat i dotrzeć z nim do szerokiej grupy odbiorców.

  • Strategia contentowa

    • analiza i audyt dotychczasowych działań marki i konkurencji
    • demograficzna i psychograficzna analiza grupy docelowej
    • sformułowanie insightów konsumenckich, big idea, kluczowych komunikatów oraz celów strategicznych
    • dobór kanałów komunikacji
  • Obsługa kanałów SM

    • demograficzna i psychograficzna analiza grupy docelowej
    • sformułowanie insightów konsumenckich, big idea, kluczowych komunikatów oraz celów strategicznych
    • kompleksowa obsługa działań w Social Media
    • zaplanowanie i obsługa kampanii FB ADS
  • Konkursy i akcje konsumenckie

    • demograficzna i psychograficzna analiza grupy docelowej
    • sformułowanie założeń strategicznych konkursu lub akcji konsumenckiej
    • przygotowanie narzędzi
    • obsługa i realizacja kampanii
    • raport i podsumowanie akcji