Wyzwania:
Kampania 5 milionowy pasażer powstała przy okazji historycznego wydarzenia – PLL LOT po raz pierwszy przewiózł 5 mln pasażerów w ciągu zaledwie 11 miesięcy. To fantastyczny rezultat, dlatego firma postanowiła podziękować swoim klientom za lojalność i zaangażowanie w budowę marki. Stało się to na przełomie listopada i grudnia 2016 roku, a działania marketingowe podjęto zarówno w kanałach online, jak i offline.
Wyzwania:
Kampania 5 milionowy pasażer powstała przy okazji historycznego wydarzenia – PLL LOT po raz pierwszy przewiózł 5 mln pasażerów w ciągu zaledwie 11 miesięcy. To fantastyczny rezultat, dlatego firma postanowiła podziękować swoim klientom za lojalność i zaangażowanie w budowę marki. Stało się to na przełomie listopada i grudnia 2016 roku, a działania marketingowe podjęto zarówno w kanałach online, jak i offline.
Nasze działania:
W związku z tym wydarzeniem, przewoźnik postanowił w specjalny sposób podziękować wszystkim tym, którzy kiedykolwiek podróżowali z LOT-em. Akcja 5 milionowy pasażer trwała cały tydzień – PA przygotowała dedykowane materiały drukowane (ulotki, plakaty, foldery) i ekrany. Podjęliśmy się realizacji mailingu z listem Prezesa LOT, a także przygotowaliśmy materiały dla kanałów Social Media.
Fotobudka od LOT!
Wszyscy, którzy pojawili się na tym szczególnym evencie, mieli okazję wziąć udział w zabawie przy okazji montażu fotobudki w specjalnej przestrzeni lotniskowej. W ramach projektu agencja przygotowała brand fotobudki LOT, ekran startowy, a także gadżety związane z LOT-em. Dzięki temu pasażerowie mogli przez chwilę poczuć się pilotem albo stewardessą!
Nasze działania:
W związku z tym wydarzeniem, przewoźnik postanowił w specjalny sposób podziękować wszystkim tym, którzy kiedykolwiek podróżowali z LOT-em. Akcja 5 milionowy pasażer trwała cały tydzień – PA przygotowała dedykowane materiały drukowane (ulotki, plakaty, foldery) i ekrany. Podjęliśmy się realizacji mailingu z listem Prezesa LOT, a także przygotowaliśmy materiały dla kanałów Social Media.
Fotobudka od LOT!
Wszyscy, którzy pojawili się na tym szczególnym evencie, mieli okazję wziąć udział w zabawie przy okazji montażu fotobudki w specjalnej przestrzeni lotniskowej. W ramach projektu agencja przygotowała brand fotobudki LOT, ekran startowy, a także gadżety związane z LOT-em. Dzięki temu pasażerowie mogli przez chwilę poczuć się pilotem albo stewardessą!
W związku z tym wydarzeniem, przewoźnik postanowił w specjalny sposób podziękować wszystkim tym, którzy kiedykolwiek podróżowali z LOT-em. Akcja 5 milionowy pasażer trwała cały tydzień – PA przygotowała dedykowane materiały drukowane (ulotki, plakaty, foldery) i ekrany. Podjęliśmy się realizacji mailingu z listem Prezesa LOT, a także przygotowaliśmy materiały dla kanałów Social Media.
Fotobudka od LOT!
Wszyscy, którzy pojawili się na tym szczególnym evencie, mieli okazję wziąć udział w zabawie przy okazji montażu fotobudki w specjalnej przestrzeni lotniskowej. W ramach projektu agencja przygotowała brand fotobudki LOT, ekran startowy, a także gadżety związane z LOT-em. Dzięki temu pasażerowie mogli przez chwilę poczuć się pilotem albo stewardessą!
Efekty:
Dzięki sprawnie przeprowadzonej komunikacji, udało nam się ocieplić wizerunek marki, zwrócić uwagę zainteresowanych na to osiągnięcie, a także zaktywizować użytkowników mediów społecznościowych.
Kampania w liczbach
5
mln przewiezionych pasażerów
11
tylko 11 miesięcy na wyśrubowanie wyniku
Klient:
LOT Polskie Linie Lotnicze
Zakres działań:
On line + DTP / Działania promocyjne lotnisko
Klient:
LOT Polskie Linie Lotnicze
Zakres działań:
On line + DTP / Działania promocyjne lotnisko