Wyzwania:

Kampania 5 milionowy pasażer powstała przy okazji historycznego wydarzenia – PLL LOT po raz pierwszy przewiózł 5 mln pasażerów w ciągu zaledwie 11 miesięcy. To fantastyczny rezultat, dlatego firma postanowiła podziękować swoim klientom za lojalność i zaangażowanie w budowę marki. Stało się to na przełomie listopada i grudnia 2016 roku, a działania marketingowe podjęto zarówno w kanałach online, jak i offline.

Wyzwania:

Kampania 5 milionowy pasażer powstała przy okazji historycznego wydarzenia – PLL LOT po raz pierwszy przewiózł 5 mln pasażerów w ciągu zaledwie 11 miesięcy. To fantastyczny rezultat, dlatego firma postanowiła podziękować swoim klientom za lojalność i zaangażowanie w budowę marki. Stało się to na przełomie listopada i grudnia 2016 roku, a działania marketingowe podjęto zarówno w kanałach online, jak i offline.

Nasze działania:

Nasze działania:

W związku z tym wydarzeniem, przewoźnik postanowił w specjalny sposób podziękować wszystkim tym, którzy kiedykolwiek podróżowali z LOT-em. Akcja 5 milionowy pasażer trwała cały tydzień – PA przygotowała dedykowane materiały drukowane (ulotki, plakaty, foldery) i ekrany. Podjęliśmy się realizacji mailingu z listem Prezesa LOT, a także przygotowaliśmy materiały dla kanałów Social Media.

Fotobudka od LOT!

Wszyscy, którzy pojawili się na tym szczególnym evencie, mieli okazję wziąć udział w zabawie przy okazji montażu fotobudki w specjalnej przestrzeni lotniskowej. W ramach projektu agencja przygotowała brand fotobudki LOT, ekran startowy, a także gadżety związane z LOT-em. Dzięki temu pasażerowie mogli przez chwilę poczuć się pilotem albo stewardessą!

Efekty:

Dzięki sprawnie przeprowadzonej komunikacji, udało nam się ocieplić wizerunek marki, zwrócić uwagę zainteresowanych na to osiągnięcie, a także zaktywizować użytkowników mediów społecznościowych.

Kampania w liczbach

5

mln przewiezionych pasażerów

11

tylko 11 miesięcy na wyśrubowanie wyniku

Klient:
LOT Polskie Linie Lotnicze

Zakres działań:
On line + DTP / Działania promocyjne lotnisko

Klient:
LOT Polskie Linie Lotnicze

Zakres działań:
On line + DTP / Działania promocyjne lotnisko