Najmłodsze pokolenie wyraża siebie na każdy możliwy sposób, ale najchętniej poprzez social media i modę. To dlatego marka postawiła na komunikację opartą na obu tych elementach. W odpowiedzi agencja reklamowa stworzyła koncepcję MODA NA ZDRAPKI.
Wystarczyło doprawić ją jeszcze szczyptą nowstalgii – czyli zainteresowaniem “Zetek” stylem retro, nawiązującym do czasów, w których się urodzili, a więc lat 90’ i wczesnych dwutysięcznych.
W przeciwieństwie do starszych generacji, dla “Zetek” to nie są stare rzeczy. Moda na retro to sięganie po zupełnie nowe i unikalne doświadczenia.
W kampanii LOTTO moda na retro stała się Modą na Zdrapki, a zdrapkowe produkty – ze swoim oldschoolowym designem i 100% charakterem offline – okazały się idealnie skrojone pod gust Młodych.
Zatem Zdrapki stały się nostalgicznym bodźcem, poprzez który “Zetki” mogą doświadczać rzeczy retro, a przy tym zdobyć szansę na dużą wygraną.